
BERG Extra Czerwony BFR

Opis
Wracamy do korzeni! Tym razem gra "czym różnią się te 3 obrazki" ;) Zakręcone właściwości sportowej kierownicy pozwalają przetestować regulowane, sportowe siedzisko. Jest ono wyprofilowane dla optymalnego przyłożenia sił kinetycznych i momentów skrętnych towarzyszących pracy tułowia - a konkretnie ruchom opierających się o ścianki fotela bioder i pleców. Uchylna oś przednia, czyli patent na nierówny profil terenu pozwala zachować stały kontakt wszystkich kół z podłożem. Utrzymanie powierzchni tarcia na bezpiecznym poziomie to również rezultat dobrania "skrojonego" na miarę bieżnika i bezdętkowe ogumienia. Z kolei bez klasycznych, tylnych błotników oraz wszechstronnych hamulców nie sposób byłoby utrzymać karoserii i sportowej kolorystyki w satysfakcjonującej i przyjaznej dla reszty uczestników ruchu kondycji.
No, teraz przynajmniej nie będziesz miała błota aż po pachy.